''Bak bende yalan yok vallahi billahi
Sen o kadar güzelsin ki artık o kadar olur
İşe bak sen gözlerin de burda
Gözlerinin ucu da burda yaşamaya alışık
İyi ki burda yoksa ben ne yapardım''
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ben yaşadığımı anlamak için kendi kendime bir çeşit yaşam oyunu kurar,serüvenler uydururdum.Çogu kez bir hiç yüzünden gücenmeyi bile denemişimdir.Gücenecek hiçbir şey olmadığı için kendimi kandırdığımı bildiğim hâlde işi öylesine büyütürdüm ve öyle bir noktaya getirirdim ki sonunda gerçekten gücenirdim.Bu oyun kendime hakim olamayacak duruma gelene kadar hoşuma gitmişti."