yorucu bir sosyal medya serüvenin ardından kendimi yine buraya attığım için çok mutluyum. gösteriş ve illüzyon dolu sosyal mecraların gerisinde, süslü cümlelerin edebi tonlarda dolaştığı muazzam bir yer burası. hayatlarını olduğundan mükemmel göstermeye çalışan insanların olmadığı ve sözlerin ihtişamına shop yapılamadığı bir mecra. artık tek yoldayız sanırım, iyi geceler.