Naz

hu huuuuuuuuu... Nerdesiniiiiizzzz..
Numara söylemenize gerek yok yoruma kendinizi etiketleyin size bir şarkı sözü ile yanıt vereyim.. Hadi başlayalım dostlarım.. 😇🤍
Neşe
Naz isimli okura yanıt verildi
Naz
@Hayal_Perisii şu sıralarda ki halime ne kadar da uygun 😅
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
hu huuuuuuuuu... Nerdesiniiiiizzzz..
Numara söylemenize gerek yok yoruma kendinizi etiketleyin size bir şarkı sözü ile yanıt vereyim.. Hadi başlayalım dostlarım.. 😇🤍
Neşe
Naz
Naz
Ah şu çocuklar. Kitap okuyalım, okutalım:)
7 yaşındakı kızımla kitap okuma yarışı yapıyoruz:) Nasıl hevesli🤭Tüm gün kitap okudu, sen okuma daha diyor bir de:) Başladım okumaya işte akşam üzeri, "ayyy ben de okuyacam" deyip koştu kitaba😂Bir de her dakika gelip soruyor;"Kaç sayfa okudun?" (Herkes kendi kitabını okuyor. Sayfa yarışındayız) Benim öne geçtiğimi duydu surat bir karış🙈Anlaşmamızı yeniledik. Benim 3 sayfam onun 1 sayfasına eşitlenecek😂"Ay bu hiç adil değil!"der mişim.🤭
Kitap
Naz isimli okura yanıt verildi
Naz
Kitabsever Tanıştırdım.😅 Pek hoşlanmadılar ama sağolsunlar kırmamak için ayda bi okuyorlar..
Ah şu çocuklar. Kitap okuyalım, okutalım:)
7 yaşındakı kızımla kitap okuma yarışı yapıyoruz:) Nasıl hevesli🤭Tüm gün kitap okudu, sen okuma daha diyor bir de:) Başladım okumaya işte akşam üzeri, "ayyy ben de okuyacam" deyip koştu kitaba😂Bir de her dakika gelip soruyor;"Kaç sayfa okudun?" (Herkes kendi kitabını okuyor. Sayfa yarışındayız) Benim öne geçtiğimi duydu surat bir karış🙈Anlaşmamızı yeniledik. Benim 3 sayfam onun 1 sayfasına eşitlenecek😂"Ay bu hiç adil değil!"der mişim.🤭
Kitap
Naz isimli okura yanıt verildi
Naz
Kitabsever yemiyorlar 😂😂 Telefon daha güzel geliyor onlara
Ah şu çocuklar. Kitap okuyalım, okutalım:)
7 yaşındakı kızımla kitap okuma yarışı yapıyoruz:) Nasıl hevesli🤭Tüm gün kitap okudu, sen okuma daha diyor bir de:) Başladım okumaya işte akşam üzeri, "ayyy ben de okuyacam" deyip koştu kitaba😂Bir de her dakika gelip soruyor;"Kaç sayfa okudun?" (Herkes kendi kitabını okuyor. Sayfa yarışındayız) Benim öne geçtiğimi duydu surat bir karış🙈Anlaşmamızı yeniledik. Benim 3 sayfam onun 1 sayfasına eşitlenecek😂"Ay bu hiç adil değil!"der mişim.🤭
Kitap
Naz
Bende kendi aileme zorla ayda bi kez okutuyorum iste öyle 😂😂