Sen ki, son ehl-i salîbin kırarak savletini,
Şarkın en sevgili sultânı Salâhaddîn’i,
Kılıç Arslan gibi iclâline ettin hayran…
Sen ki, İslâm’ı kuşatmış, boğuyorken hüsran,
O demir çemberi göğsünde kırıp parçaladın;
Sen ki, rûhunla berâber gezer ecrâmı adın;
Sen ki, a’sâra gömülsen taşacaksın… Heyhât,
Sana gelmez bu ufuklar, seni almaz bu cihât…
Ey şehîd oğlu şehîd, isteme benden makber,
Sana âgûşunu açmış duruyor Peygamber. Mehmet Âkif Ersoy
Güneşin doğuşuna giriftar olduğumda, kimseler bilmez her doğan günün rahmet deryasında bir damla olduğunu, bu sırra erebilmekse Hz. Hızır olabilmekti.Ah!!! Bende yalnız Hz.Musa olabilseydim ne olurdu. Hayırlı cumalar olsun