Güneşin doğuşuna giriftar olduğumda, kimseler bilmez her doğan günün rahmet deryasında bir damla olduğunu, bu sırra erebilmekse Hz. Hızır olabilmekti.Ah!!! Bende yalnız Hz.Musa olabilseydim ne olurdu. Hayırlı cumalar olsun
"İnsan nasıl kendini tanır; İnsan ancak sabırlı bir yolculukta sınanarak kendini tanır."
"Ya vazgeçersem?"
"Vazgeçiş bir ölüm şeklidir. Ve her vazgeçişte insan yaşamının en az bir parçasını kaybeder."dedi Asalı Seyyah