Kişisel gelişim kitapları oldum olası bana itici gelmiştir.Muhtemelen hep hayata dair kendi yaşadıkları veya başkalarının anıları üzerinden ders vermesinden ötürü.Fakat bu kitabı okurken nasihat dinlemektense yazarla beraber olanların içindeymişiz gibi hissettim.Çok duru ve anlaşılırdı.Özellikle kullandığı bazı kinaye ve dokundurmalarda kimlerden alıntı yaptığını belirtmesi çok çok hoşuma gitti.Daha önce okuduğum diğer kitaplarda bu duruma bu kadar özen gösterildiğini görmemiştim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kan konusmaz ve yasamak guzel sey be kardesımden sonra benı husrana ugrattı dıyebılırım.Genel bır konu butunlugu olmamakla beraber gerceklık de yok.Baslangıc ve son nazım hıkmet orta bolumler Jules Verne.Kıtapları yarıda bırakmayı sevmedıgım ıcın zorla bıtırebıldım