iletişime gelirsek biliyorsun iletişim her derde deva bir kavramınmış gibi görülüyor zamanla bu noktaya geldi 21 yüzyılın en önemli silahlarından biri olarak paketlendi bir anlamda insanlığı ele geçirme yollarından biri gibi sunuldu şahsen iletişimin önemli olduğunu düşünüyorum elbette bu işin üstadları var kelimelere takla attıranlar sözleri son derece etkili kullananlar bunun eğitimleri de veriliyor ama göz
ardı etmememiz gereken bir şey var doğal iletişim şu ne demek istiyorum iletişimin iyisi başka gerçeği başka
Peygamber efendimiz :biz hasta olmayız çünkü biz asla acıkmadan yemek yemeyiz, yemek yediğimize sofradan doymadan kalkarız ve senede bir hacamat yaptırırız