Ankara’nın kaldırımlarına baktığım her saniye için pişmanım. Şükrediyorum dünyayı gördüğüm koca göz bebeklerine.
reader
@bm_kg
·
“Ankara’nın taşına bakacak vaktimiz olmadı
Birbirimizin gözlerine bakmaktan
Kış ortasında bahardan kalmış birkaç gün
Aldık nasibimizi sevgiden yaşamaktan”