Eğer yaşantımızı değiştirmek ve acımızı geride bırakmak istiyorsak, eninde sonunda yaşantımızı yargılamadan kabul etmeyi öğrenmek durumundayız. Çünkü yaşantı ne kadar acı olursa olsun, bu acıyı geride bırakabilmek ancak istenmeyen yaşantıya kendini bırakabilmek ve onunla kalabilmeyi öğrenmekle mümkündür.