Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde fakat herşeyden habersiz yaşayıp gidecektim sen bana dünyada başka türlü hayatın da mevcut olduğunu, benim de bir ruhum bulunduğunu öğrettin
insanlar benden inanmak kabiliyetini almışlar...ama şimdi inanıyorum...sen beni inandırdın..seni seviyorum..deli gibi değil, gayet aklı başında olarak seviyorum