Yaşamında bir şeylerin değişmesini istiyorsan öncelikle şikayet etmekten vazgeçeceksin. Şikayet insanın başvurduğu en alçaltıcı yöntemlerden biridir. Şikayet kendi oluşturduğun tatsız gerçekliğe bir başkası yada başkalarının sebep olduğu palavrasına dayanmak bu sebeple kendine acımak ve kendin yetmiyormuş gibi ne kadar kurban olduğun masalına karşındakini de inandırma çabasından başka bir şey değildir.