Birinden ne zaman vazgeçmeliyiz? Bana direkt biri bu soruyu sormuş olsaydı cevabım 'seninle ilgilenmediğinde' olurdu. Ha dersiniz ki, benimle ilgilendiğini ya da sevdiğini söylüyor. Ama ne ilgisini ne de sevgisini göstermiyor. Arkadaşlar maalesef sevmiyor. Ne yazık ki bu böyle. İnsanların ne dediği değil, ne yaptıkları önemli. Ve eğer başlangıçta çok şey yapıp sonradan yapmıyorsa, genelde bu böyle oluyor çünkü. Yani her şey sahteydi ve gerçekte bir şey hissetmiyordu. Maalesef günümüz ilişkilerinde bu çok fazla yapılıyor. Biz kadınların penceresinden yazacağım arkadaşlar. Erkekler kusura bakmasın lütfen. İlişkilerde, terk edilme olayı ve vazgeçmek bana göre apayrı iki kavram. Çünkü kadınlar, aşk bitince terk etmezler. Umut bitince terk ederler. Bunu hiçbir zaman unutmayın. Bir kadın size bağırıyor, çağırıyorsa kavga ediyorsa iyi bir şeydir. Senden hala ümidi vardır, demektir. O gitmek istemiyordur yani. Ama susuyorsa, 'tamam' diyorsa, ayrılık çok yakındır. Ayrıca partnerinizden ilgi ve sevgi beklentisine girmeyin. Bende hep şey diyorum. Nereden isteyelim o zaman ilgiyi dışarıdan mı? Benim hayatımdakinden ilgi istemek kadar doğal ne var. Belki sizlerde aynı şeyi söylüyorsunuzdur. Ama maalesef öyle değil. Bir yerden sonra boşveriyorsunuz zaten arkadaşlar. İçinden gelseydi, fazlasıyla ilgiyi de sevgiyi de gösterirdi. Yani bir şeyler sizin ısrarınız üzerine oluyorsa, o ilişkide bir 'olmamışlık' zaten vardır. Gerçekten son bir konuşma yapmaya gerek yok mu? İçini dökmek, yıllarca-aylarca biriktirdiğin duygular için son bir konuşmayı hak etmiyor mu? Bu sorular insanın aklını kurcalasa da, bazen her şeyin açıkça söylendiği ve daha fazla sözün yalnızca seni yıpratacağını fark edersin. Verdiğin onca emek, gösterdiğin sabır, çektiğin acı... Tüm bunlar değersiz mi?
Her şey kendi istediğinle mi ortaya koyarsın yoksa yürüdüğün yolda mı gidersin? Bence hiçbirine gerek yok, sadece bir umuttur. Gözün kapalı umutlarına bakarak gidersin. Sadece ya yürümeyi bileceksin ya da yürüdüğün yolda izini belli etmeyeceksin. Aşk da böyledir; aşk dediğiniz şey yürüdüğümüz yolla bakar. Sadece gitmek, geri dönmek yoktur... Ruhalize
İnsana ve Hayata Dair
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Merhaba "Böyle Söyledi Zerdüşt" :)
❄️🩵❄️🩵❄️🩵❄️🩵❄️🩵❄️🩵❄️ Bir ışık doğdu içime: yoldaşlar gerek bana, diri yoldaşlar - istediğim yere taşıyacağım ölü yoldaşlar ve cesetler değil. Aksine, diri yoldaşlar gerek bana, kendilerini izlemek istedikleri için beni izleyen – ve gitmek istediğim yere doğru. Friedrich Nietzsche ✍🏻 Böyle Söyledi Zerdüşt 📔 ❄️🩵❄️🩵❄️🩵❄️🩵❄️🩵❄️🩵❄️
Bidünyakitapgrubu
Kolay mıdır bir anda herşeyden vazgeçip gitmek, yoksa herşeye rağmen gitmekten vazgeçip sevmek mi gerek.'' Tolstoy
Alıntı
İmkansızlıkları yaşamak mıdır sevmek? Yoksa severken imkansız mıdır yaşayabilmek? Zor mudur gözlerine bakarken sevgiyi görmek Yoksa sevgi midir gözlerindeki tek gerçek? Kolay mıdır bir anda vazgeçip gitmek, Yoksa gitmekten vazgeçip sevmek mi gerek? Özdemir Asaf
Aşk
Hep bekleteni bekler insan..
Oysa sen değil miydin, gitmek için gelmek gerek diyen.. Geldiğinde haber vermeyen, Gittiğinde özleten, özlemeyen, bekleyen.. ve hep yine beklenen.. 🍊🖌
1000Kitap