Gidişine rağmen yazdım gene düşlerimizi,
Ömrüm dedim sana nasıl soldurayım yüreğimden,
Girerse girsin göğsümden sancılar razıyım,
Ben sana yıkıldım insanlar bu halime güldü işte
Sana rağmen gitmene razıyken müsade verdim,
Kapıyı kapatıp gitsende uğruna yazdım şiirler,
Ben tükendim daha ölene kadar seni seveceğim,
Bu aşk bir saniyelikti belki ama aklımda ömürlük
Sana ben güller verdim sen o gülleri soldursanda,
Ben yolumdan dönmem ben yine düşler kurarım sana,
Dönenleri sevmem bilirsin ama ben boynumu sana eğdim,
Ben aşık bir adamım sevgiyle ve sen diye öleceğim inan..
-turna
06.04.2026