BEN seni sevmekten hiç vazgeçmedim. Uyudum düşlerim sevdi seni. Uyandım hayallerim. Ben seni sevmekten hiç vazgeçmedim. Ayrı şehirlerde olmasakta seninle yaşamayı sevdim. Bütün imkansızlıkları ­kuşanıp gitmene rağmen, Yüreğime akın akın gelişini sevdim. ~La Mekan Seyyah~
1000Kitap
-Gidişine Rağmen
Gidişine rağmen yazdım gene düşlerimizi, Ömrüm dedim sana nasıl soldurayım yüreğimden, Girerse girsin göğsümden sancılar razıyım, Ben sana yıkıldım insanlar bu halime güldü işte Sana rağmen gitmene razıyken müsade verdim, Kapıyı kapatıp gitsende uğruna yazdım şiirler, Ben tükendim daha ölene kadar seni seveceğim, Bu aşk bir saniyelikti belki ama aklımda ömürlük Sana ben güller verdim sen o gülleri soldursanda, Ben yolumdan dönmem ben yine düşler kurarım sana, Dönenleri sevmem bilirsin ama ben boynumu sana eğdim, Ben aşık bir adamım sevgiyle ve sen diye öleceğim inan.. -turna 06.04.2026
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyi geceler
BEN seni sevmekten hiç vazgeçmedim. Uyudum düşlerim sevdi seni. Uyandım hayallerim. Ben seni sevmekten hiç vazgeçmedim. Ayrı şehirlerde olmasakta seninle yaşamayı sevdim. Bütün imkansızlıkları ­kuşanıp gitmene rağmen, Yüreğime akın akın gelişini sevdim.
Beni yarı yolda bırakıp gitmene rağmen yokluğuna bile ihanet etmedim.. senin nasıl vicdanın sızlamadı hiç?
Bir Kanatlıyı Yerde Sevmenin Hüznü
Bir kuş kanatları için sevilir ben seni uçup gitmene rağmen seveceğim
Aşk
Cemal Süreya ne diyordu “Yeter,aklından çıkar artık onu diyor” kimileri. “Siz de aklınızla değil de yüreğinizle sevseydiniz anlardınız beni.” Ne güzel söylemiş öyle.. Aklımdan öte kalbimin köşesine bağdaş kurup oturttum seni. Bi adım öteye gitmene gönlüm yok.. Kilitledim kalbimin kapısını kimselere gösteresim yok bendeki seni.. İçimde bi yolculuk var sana dair.. Yol kenarları alabildiğine rengarenk çiçeklerle örtülü iken kendimi penceresiz bir vagonda yolculuk yapar gibi hissediyorum.. Sana ait içinde senin olduğun hiçbir güzelliği tam anlamıyla yaşayamıyorum.. Mutsuz değilim, dedim ya varlığınla mutluluğu tatmak ruhumu arındırdı.. Susuz kalmışsın demiştin. Sen varsın diye çiçek açıyorum ben şimdilerde.. Sana beslediğim duygunun tarifi zor.. Öyle bi kaç cümleyle anlatırsam seni sana ayıp ederim gönlümdeki sana.. Varlığın öylesine güzel ki.. Hayatta kalmama sebepsin. Neşe kaynağımsın.. içimdeki çocuğu güldürenimsin.. Canımı yakan tek yaramsın ama insanın yarası bile ancak bu kadar güzel olabilir.. Gülünce kısılan gözlerinin arasına saklanmış yaramaz bir kız çocuğuyum ben şiir gözlüm.. İlmek ilmek işlemek istediğim anlar var.. Tüm yolların sana çıkmasını istiyorum.. Senden habersiz gittiğim her yere götürüyorum seni davetsiz bir misafir gibi değil yanıbasıma oturtuyorum her seferinde,sıcaksın yanımda.. Birini sevmek nasıl bi duygu deseler;