"Bu dünyada sana kötülük yapmak isteyen insanlar çıkacak karşına, ama unutma ki iyilik yapmak isteyenler de çıkacak. Kimi insanın yüreği karanlık, kiminin ki aydınlıktır. Geceyle gündüz gibi! Dünyanın kötülerle dolu olduğunu düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama! Kendini koru kızım, insanlara karşı kendini koru!"
Bence insan her durumda güçlü kalmayı bilmeli kuzu. Yalnızlığında bile.. Yalnızlığıyla bile.. Yalnızlığın hep güçlü kalsın, yoksa devamlı birilerine sığınırsın.