Yazardan okuduğum ilk kitaptı. Dilini sevdim, böyle kitapta anlattıkları kadar naif geliyordu kulağa. Lakin kitabın başında Türkan ile kurduğum bağı, sonralara doğru kaybettim. Tamamen benle alakalı bu durum. Olduramadım bir türlü, yaşını özellikle tutturamadım kafamdaki hayaliyle. Hayatımda böyle kadınlar olmadığı için sanıyorum ki. Yargılarımdan dolayı olduğunu düşünmek istemiyorum. Çok hızlı ilerledi bir de ikinci yarısı, başı gibi sakin geçmesini bekledim nedense. Beklediğim gibi de bitmedi sonu. Kitap boyunca bir film izliyor gibi hissettim ama. Betimlemeler, anlatılanlar bir bir canlandı kafamda, Türkan hariç o bi olmadı nedense. Onu hep 30’larının sonunda siyah dalgalı ve kısa saçlı hayal edesim geldi. Yazarın betimlemeleri ile sürekli revize etmeye çalıştım ama beceremedim pek :)
Okudum, güzeldi kısaca. Umarım bütün kadınlar bulur ve yaşarlar kendilerini.