Demek istediğim, acıya karşı bağışıklık kazanmamızı sağlayacak bir yaşam tarzı olmadığını anlasak , her şey çok daha kolay olurdu. Mutluluğun doğasında acının da olduğunu. Biri olmadan öbürünün de olamayacağını.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"İstemek," dedi ölçülü bir sesle, "ilginç bir sözcüktür. Yoksunluğu anlatır. Bazen o boşluğu başka bir şeyle doldururuz ve ilk baştaki istek bütünüyle kaybolur. Belki de senin sorunun istemek değil, yoksun olmak. Belki de cidden yaşamak istediğin bir hayat var. "
"Neden en iyi insanlar bile sanki hep başkalarından bir şey gizler, hep susar? Sözlerinin yel olup gitmeyeceğine emin olduğun zamanlarda bile neden yüreğinden geçenleri dosdoğru söylemezsin ? Herkes olduğundan daha ketum görünüyor, sanki hemen dile getirirlerse duygularının zedeleneceğinden korkuyorlar... "
"Sanki benim için zaman durmuştu, sanki bir duygu, bir düşünce o andan itibaren sonsuza dek benle yaşamalıydı, sanki o an sonsuza dek sürmeli , benim içim tüm yaşam o anda tam anlamıyla durmalıydı..."
"Oysa benim gurur duyduğum bir becerim varsa o da yüreğimdir. Olanca gücüm ,her mutluluk ve kederim sadece bu kaynaktan akıyor. Ah, benim öğrendiklerimi herkes öğrenebilir! Fakat bu yürek yalnızca bana aittir."