gizem

@gizus·
·
sabitlendi
"Ancak (insanın) belki de belli başlı sadece bir günahı var: Sabırsızlık... Sabırsızlıktan Cennet'ten kovulmuşlardı, sabırsızlıktan geri dönmüyorlar."
Sayfa 3·Kitabı okudu
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Kendimi en çok bu aşkla anladım, şahsiyetime onun hicranıyla sızlarken sahip oldum."
Sayfa 47·Kitabı okudu
Edebiyat
"Kalbimin bu kadar sevmek kuvvetine memnun oldum."
Sayfa 45·Kitabı okudu
Edebiyat
"Saadetin hikayesi olmaz derler."
Sayfa 29·Kitabı okudu
Edebiyat
"İnsan veda edeceği güzel şeylere acı bir intikam hissiyle ilgisiz kalmak ister."
Sayfa 21·Kitabı okudu
Edebiyat