Gülbahar

Gülbahar
@glbahar_
Ichi-go ichi-e Shakira da dinlerim Şakıro da dinlerim
Hayattaki en güzel şeyin çocuk olmak olduğunu bile bile, neden ‘büyüyünce ne olacaksın?’ diye sorulur ki. Aziz Nesin
İnsan ve Hayat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
'Gel seninle bir kez daha ağlayalım. Yaşanmışlara, yaşanmamışlara, bir de hiç yaşanmayacaklara.' - Oğuz Atay
Şiir
Yüz sene geçse nolur yani Yine özliycem illa ki Bin sene geçse nolur yani Seni özliycem illa ki ki
Müzik
Neydi bir arada tutan şey ikimizi
Olmasa mektubun yazdıkların olmasa Kim inanır senle ayrıldığımıza Sanma unutulur kalp ağrısı zamanla Herşeyi unutarak yaşanır sanma
Müzik
"Çünkü biz seninle ülkenin batısıyla doğusuyuz, çünkü biz farklı kültürlerin çocuklarıyız. Çünkü biz bıtmeyen bir kavganın bitmeye mahkûm aşkıyız. Olmaz Gülşah, olmaz."
Kitap Alıntısı