Glcn

Glcn
O gürültülü dünyadan, kitapların âsude inzivasına iltica ettim.
Burada fikirlerini ilan edenler de her zaman ve her durumda aynı şeyleri düşünmüyorlardı belki de. Doğru umutlarınız, doğru arzularınız yok diye azarlıyorlar ama biz doğru idealler peşinde koşmaya başlarsak bu kişiler sonuna kadar bize sahip çıkıp, rehberlik edecekler mi ki?
Düşünce
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanın özünde olması gereken “sevgi” duyguları noksan kalmış.
1K
"Kitap okuyan insanlar, dünyayı yalnızca kendi gözleriyle değil, sayısız insanların ruhsal bakışlarıyla görebilir." Stefan Zweig
1K
Şu hayat denen şey ne biçim şeydi ? Kimi zaman sevinçler veren, kimi zaman içimizi acılarla dolduran, kölesi olduğumuz şu hayat neyin nesiydi böyle?
Roman