E.

E.
@gldmrr
“ Bir odanın kapısını kapatıp yalnız kalmak, her zaman hayatımın en güzel şeylerinden biri olmuştur. “
Reklam
Evet, sorumluluğun da bir sınırı var... insanın artık daha fazlasını yapamadığı bir yer...
İnsanın içi nasıl bu kadar boşalabiliyor? diye merak etti. İçini kim boşaltıyor?
İnsan içinde bulunduğu umutsuz koşullarda bazen bir zinciri bir saç teliyle koparabileceğini sanır.
Sayfa 55
Çünkü insanın, karşısındakinin doğru söylediğine inanmaya ihtiyacı var.
Reklam