Açıkçası, Partinin dünya görüşü, onu hiç anlayamayan insanlara çok daha kolay dayatılıyordu. Gerçekliğin en açık biçimde çarpıtılması böylelerine kolayca benimsetilebiliyordu, çünkü kendilerinden istenenin iğrençliğini hiçbir zaman tam olarak kavrayamadıkları gibi, toplumsal olaylarla yeterince ilgilenmedikleri için hiçbir zaman akıllarını kaçırmıyorlardı. Her şeyi yutuyorlar ve hiçbir zarar görmüyorlardı, çünkü tıpkı bir mısır tanesinin bir kuşun bedeninden sindirilmeden geçip gitmesi gibi, yuttuklarından geriye bir şey kalmıyordu.
Çok iyi kurgulanmış ve adına kapitalizm denen bir filmden bahsediyorum size.. Asıl senaryonun ne olduğunu oyuncularının dahi bilmediği bu filmde, bizler sadece dekoru birer parçasıyız! Bize verilen en iyi rol ise yalanı öğrendikten sonra, tıpkı bir şakazede gibi sadece kameraya el sallamaktan ibaret! Oyuna getirildiğini bilen, çaresiz fakat yenik gururumuzla mutlu gözüken "algızede" leriz. Hepsi bu...