Çok değişik bir kitaptı. Çok zor. Zaman kavramı sürekli karıştı. Bazı şeyleri başta hiç anlamadım sonra hepsi yavaş yavaş çözüldü. Ama yine de kesinlikle basit olmayan ve kafa yormanızı gerektiren bir kitap.
Son zamanlarda okuduğum en değişik kitaptı. Önce anlamakta zorlandım çünkü yazarın tarzını anlayamadım. Anlayınca okumak güzelleşti. Ama yine de bazı yerleri çözemedim. Tam netleşmeden bitti. Biraz daha uzatıp detay verse daha güzel olurdu sanki. Neyse değişik bir şey okumak iyi geldi özetle.
Cade, Kailey ve Ryan. Aşkla dolu insanlar. Cade'in başına gelenler, hep birlikte verdikleri mücadele. Tam mutlu son derken yaşanan üzücü şeyler... Yine çok güzel bir hikayeydi.
Bir kitap, bir müze, kocaman bir aşk hikayesi.
Füsun... Kemal... Ve diğerleri.
Hem kitabı hem müzeyi birlikte kurgulamak nasıl bir yaratıcılık nasıl bir emek. Bu kitaba ya da kemal'e yapılan olumsuz yorumları çok haksız buluyorum. Bir insan bir insanı sadece görebilmek için 8 yıl boyunca akşam yemeğine gidiyor, onunla temas eden her şeyi saklayıp onlarla teselli buluyor. Tam kavuşacakken de sonsuza dek kaybediyor.
Bu gerçek ve harika bir aşk hikayesi çünkü aşk böyle bir deliliktir.
Masumiyet MüzesiOrhan Pamuk · Yapı Kredi Yayınları · 202460,5bin okunma
Goodnight June.
Bir yazar, bir kitabevi, iki dost. Yaşadıkları ilişkiler, hayatlar, ölümler. Bir kitabın doğuşu, bir kitabevinin kurtarılışı. Kardeşlik, arkadaşlık, aşk... Yine içinde türlü türlü duygu barındıran bir kitap. Basit ama içine çeken bir hikaye.