Açık konuşayım: hiç sevmedim. Kitap boyunca tuhaf, rahatsız edici bir karakterin zihninin içinde dolaşıyorsunuz. Yer yer gerçekten sapkın ve ürkütücü bir hava var. Üstelik anlatım da bana çok dağınık geldi. Bazen cümlenin sonu var ama başı yok gibi. Belki edebi olarak kıymetli bulan çoktur ama ben okurken sürekli “neden okuyorum bunu?” diye düşündüm. Bana hitap etmedi. Yine de okuyacak olanlara keyifli okumalar diliyorum. Yusuf AtılganAnayurt OteliGülnur Kaya
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖