Körlük kitabının devamı niteliğinde olduğu kısım son yüz sayfa denilebilir, bu kısımdan sonra ilk kitapta yer alan karakterler de devreye giriyor, kitabın en sürükleyici kısmı da son yüz sayfa bana göre." Körlük" e göre biraz daha yavan, akıcılığı daha az,okunması biraz daha zor, özellikle ara verilmeden ve sakin kafayla okunması gerektiğini söyleyebilirim.