Ev kuşuyduk biz.Radyo dinlerdik,çay içip bisküvi yerdik,bu da yetmezdi bisküvimizi çaya batırırdık:Gülüşümüzün bütün dişleri tamamdı da gençliğimizin üç dişi eksikti.
Ne para ne kadın,bence ahlakın baş düşmanı iktidardır.Ahlaktan yoksun bir iktidar makamı,ya hırsız yapar insanı ya soysuz.Ne yazık ki insanoğlu iktidar denilen o büyük kudretle başa çıkmayı henüz başaramadı,bundan sonra başaracağı da kuşkuludur.