Thalion

Thalion
@gnabnahc
BADE NURmoon. prensesim.♡ 25.07.2008 en güzel gün.
Cennete sen gitsen yeter, Ben gözlerindeyim zaten...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Allah'a dönüp ne büyük derdimiz var diyeceğimize, derdimize dönüp ne büyük Allah’ımız var diyelim.
Acımız dünyaya geri dönünce morfinleniyor.
Rabb'in istediği kula bakıyorsun, hiçbir benzerliğimiz yok, hiçbir hak ediş yok kardeşim. Burnumuzun ucu yanıyor kardeşim utancımızdan. Baktığımız yerler net değil, gözlerimizdeki yaştan.