Thalion

Thalion
@gnabnahc
BADE NURmoon. prensesim.♡ 25.07.2008 en güzel gün.
Sadakat, şimdiki zaman sevdalarının eksik yanı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gece, sevdanın uyandığı; nefislerin uyuduğu vakittir!
Geceler uyumak için fazla güzel değil mi?..
Ben şiir olsun diye değil, Allah dua sayar, murat eder belki diye yazdım seni...