Kendini aşmış yüz kiloluk bir zenci
Üstelik gece inmiş ses gelmiyor kümesten
Ben olsam utanırım bu nasıl öğrenci
Hem dersini bilmiyor hem de şişman herkesten
İyi nişan alırdı kendini asan zenci
Bira içmez ağlardı babası değirmenci
Sizden iyi olmasın boşanmada birinci
Çok canım sıkılıyor,
Kuş vuralım istersen?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Elbette seni inciteceğim,
Elbette beni inciteceksin,
Elbette acı çekeceğiz,
Ama bu varoluşun mutlak koşuludur.
Bahar olmak,kışın riskini kabul etmek demektir.
Var olmak, var olmama riskini kabul etmektir. "
Çok Anlamlı Olabilirdi
Çok anlamlı olabilirdi: tükenmekteyiz,
gitmek zorundayız, çağrılmadan geliriz.
Ama konuşmak ve anlaşamamak,
ve bir an bile kavuşamayan ellerimiz,
yıkmakta bunca şeyi: kalıcı değiliz.
İlk adımlarımızı korkutur yabancı işaretler,
bir çarpı işareti parçalar bakışmaları,
istenen, yalnızlıklarda eriyip gitmemiz.
Ingerborg Bachman
"Ona dargın değildim; asla kızmıyordum. Sadece üzgündüm. "Bunun böyle olmaması lazımdı" diyordum. Demek ki beni bir türlü sevemiyordu. Hakkı vardı. Beni zaten hayatımda hiç, hiç kimse sevmemişti."
- Sabahattin Ali
Fakat hepsinden çok Valéıre, yüreğinizin değişmesinden korkarım. Hem de siz erkekler şiddetle itiraf edilen masum aşkları görünce hemen zalimce bir soğukluğa bürünüverirsiniz.