📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir şeyler yapıyorum yürüyorum,konuşuyorum,yemek yiyorum yani her zaman yaptığım işleri sürdürüyorum ama nasıl anlatsam bir boşluk duygusu içinde. Sanki içimde derin bir hiçlik var.
“Sen aşkın ne olduğunu bilir misin
adaşım,sen hiç sevdin mi?..
Çoook desene! Sevgilin güzel miydi bari ? Belki de seni seviyordu... Ve onu herhalde çok kucakladın... Geceleri buluşur ve öperdin,değil mi? Bir kadını öpmek hoş şeydir, hele adam genç olursa...”