İmkansız diye bir şey yoktu. Bunu biliyordum,çünkü aslında her şeyin imkansız olduğunu ve bu yüzden de hayatta mümkün olan her şeyin imkansızlıklardan ibaret olduğunu biliyordum.
Süt Yolu demişken, insanların uzayın büyüklüğünü sindirebilmek için yaptığı bir şeydi bu.Galaksiyi yere damlamış birazcık süte,bir saniyede silip temizleyebileceğiniz bir şeye benzetmek.
"Çok iyiydi,"diye yalan söyledim stattan çıkarken.
"İyi miydi? Dört sıfır yenildik!"
"Evet,ama izlerken bir kez bile ölümü ya da ölümlü bir yaşam formu olmanın ileriki yıllarda getireceği diğer zorlukları düşünmedim."