Çok dolu dolu ve akıcı bir kitaptı. Sonuna da çok bayıldım, bir an herşey yanına kâr kalıcak sandım, çok korktum. Lord Henry'e gelicek olursam söylediği "bazı" şeylere katılmama rağmen çok gıcık bir karakter olduğunu düşünüyorum. Nefret de edemedim yani garip bir şekilde. Dorian sen iflah olmazsın, tam diyorum değişecek, affettirecek kendini yok, kibrin izin vermiyorum maalesef. Başka ne söylesem bilemiyorum. Okurken o kadar keyif aldım ki. Bu kadar. Teşekkürler!