“Sevgili dostlarım, size sevgili dostlarım diye hitap etmem de tamamıyla kibarlık icabıdır. İçimde size dair en ufak bir sevgi kırıntısı dahi bulunmuyor zira. Ne yalan söyleyeyim, sizlerle bu yeryüzünü paylaşmış olmaktan derin bir esef duyuyorum. Sizlerle aynı vapura binmekten, aynı kafeteryalarda oturmaktan ve okumanız üzere sizlere kitaplar yazmaktan nefret ediyorum. Sizi hiç sevmedim çünkü siz ve sizler gibilerinin meydana getirdiği bir hayattı benim cebelleşmekte olduğum. Ve bunu da başka kimsenin değil, siz ve sizler gibilerinin yüzünden sonlandırmak zorunda kalacaktım...”