Mine Y.

Mine Y.
*Bu Dünya'dan değil-Var ile yok arası *Giyinik insanlar arasında çıplak biri

Mine Y.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·495 syf.·
2021 35. kitabı
Dan Brown
8.8/10 · 52,9bin okunma
Reklam
Puan vermedi·216 syf.··
2021 33. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 03 Mayıs 2021 22:46
"Sen kendin için bir şey yapmıyorsan kim senin için bir şeyler yapacak?Sen kendin yaralarını sarmadan,kim sana yardım edebilir gerçekten? Eğer başkaları için önemli olmadığını hissediyorsan,ilk önce kendine şunu sormalısın: Ben kendim için önemli miyim?"diyor kitabın arka kapağında.. Yazarın bu ilk kitabında olumsuz dusunceler, aşırı duygusallik, ilişkiler, kabullenme, değersizlik,zehirli insanlar gibi çok cesitli konulardan bahsetmis.Kitap oldukca akıcı ve sohbet havasında karşılıklı konuşuyormuşsunuz gibi geçiyor.Yazarin kendinin de dedigi gibi bildigimiz ama unuttuğumuz seyleri hatırlatıyor. Bununla beraber değişimin bir süreç olduğundan ve zamanla olacağından bahsediyor.O kadar makul ki ;size mucize vaat etmiyor. Ben çok beğendim herkese tavsiye ediyorum.Keyifli okumalar..
Edebiyat
Kendine İyi Davran Güzel İnsanBeyhan Budak · Destek Yayınları · 201912,9bin okunma
9/10
·236 syf.··
Beğendi
·
2021 32. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 29 Nisan 2021 20:34
Uzun zaman önce lise yıllarımda cok merak salmistim psikolojik kitaplara.Hep kendimi kesfetmek ,arayip bulmak isterdim.Degismek isterdim.Daha sonra yaş ilerledikçe bu tip kitaplar okumayı bırakmıştım.. Bu harikulade eseri size burada 3 paragraflik bir incelemeyle anlatamam.Cunku bence bu kitabi okumak incelemek degil de hazmetmek daha uygun.Vaktim oldugu genis bir zaman cokca notlar alacağım. Kitap bes bölümden olusuyor.Beni en cok etkileyen zihinsel virusler kismiydi.Ne kadar hata yapmisim,ne kadar kendime yuklenmis haksizlik etmisim diyor insan okudukca.Bunlarin reflekse dönüştüğünü goruyor.Gecmisin hasarlari tamamen ortadan kalkmasa da daha iyi hissedebiliriz.Bu kitap adi gibi bizim dışımızda olusmus biz de travmalara neden olan aile,iliski,arkadasliklarin izlerini ve aslinda icimizdeki cocugun bizi yönettiğini anlatiyor ve kontrolu elimize almamiz gerektigini ifade ediyor.İyi insanlar iyi seylerle karsilasmaz ve dünya acimasiz bir yer bunu kabullenmeliyiz galiba.Kitap ayrica kendi icimize yolculuk yapmaya tesvik ediyor;cunku her sey icten disa olur . Beyhan Budak hocam emegine saglik.O kadar dolu dolu ve gercek bir eser uretmissin ki dilerim daha cokca eserler üretirsin bizlere ,icimize ışık tutarsin. Son olarak ben tesaduflere inanmam.Ankara da bile bulamadigim bu kitabi kucucuk bir sehirde esimle cay icerken minicik bir sahafta tam basimin hizasinda bana bakarlarken gordum.Urperdim bir an.Belki de tam zamaniydi.Herkese tavsiye ederim.Keyifli okumalar..
Edebiyat
Senin Suçun DeğilBeyhan Budak · İnkılâp Kitabevi · 20207,5bin okunma