Gonca yiğit

Gonca yiğit
@goncayy
"Bir ümidim yok, bu sondu. Artık hiçbir şeyin değişmesine imkan yok. Lüzum da yok."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen bana bakma parçalı bulutluyum, sen mutluysan ben mutluyum
Müzik
"- Ağlamak kötü bir şey mi? - Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun? - Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes..."
Bilmediğin çok şey var küçüğüm '
Müzik