8/10
·616 syf.··
7 günde okudu
·
2021 249. kitabı
Sezgin Kaymaz
8.2/10 · 894 okunma
·
218 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kitap ismini seçerken sanirim seçeneklerde kıtlık varmış
AYŞE...
Gönderi Sahibi
Evet adı öyle sanırım okuyan arkadaslarim da çok sevmişlerdi cnm🤗📚🙋🏻‍♀️🌼❣️
Bir kitap ismi bu kadar itici olabilir. Sezgin Kaymaz'ı sevmesem okumayı düşünmem.
AYŞE...
Gönderi Sahibi
Dil ustası Sezgin Kaymaz diyelim Hocam😃 bu kitabı diğer öykü kitaplarına göre edebi anlamda daha tekniksel geldi ara ara durumları anlamada zorlandım ama cümleler muazzamdi👍👍👍
Oooo... Bir erkek çocuğu olarak anneme kıyamam
AYŞE...
Gönderi Sahibi
Kimse kıyamaz sanırım, kitabın adı böyle bakalım merak ediyorum çok😃
Puan 🙄
AYŞE...
Gönderi Sahibi
Onun heyecanı apayrı ben de de yazardan aldığım ilk kitaptı😃 ama çok seveceğimi düşündüğüm için sonlara saklayayim dediydim de dayanamayacagim sanırım okurum onu hemen🙈😂
Ayy bitiyor 😍
AYŞE...
Gönderi Sahibi
Ya evet de arkadaş tatil dönüşü kitabı getirecek bakacağım aradaki fark nedir ki bukadar ya çok merak ediyorum Sonaycigim çok sevdim kitabı o ayrı da😂😂😂