Dil ustası Sezgin Kaymaz diyelim Hocam😃 bu kitabı diğer öykü kitaplarına göre edebi anlamda daha tekniksel geldi ara ara durumları anlamada zorlandım ama cümleler muazzamdi👍👍👍
Onun heyecanı apayrı ben de de yazardan aldığım ilk kitaptı😃 ama çok seveceğimi düşündüğüm için sonlara saklayayim dediydim de dayanamayacagim sanırım okurum onu hemen🙈😂
Ya evet de arkadaş tatil dönüşü kitabı getirecek bakacağım aradaki fark nedir ki bukadar ya çok merak ediyorum Sonaycigim çok sevdim kitabı o ayrı da😂😂😂