#SezginKaymazKulliyatı~~~
8/10
·616 syf.··
2021 249. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 28 Ağustos 2021 08:45
Sezgin Kaymaz dan okuduğum 3.kitap olan ~Geber Anne~ kitabı olup, daha öncekiler hikayeleri idi çok da sevdiğim söylenemez ama o zamanlarda hikaye okumayı hiç sevmezdim şimdi okusam belki düşüncem değişebilir zira hikaye okuma durumum bu sürede değişti, en azından hikaye okumaya başladığımdaki önyargım yok artık sevmem diye :-))))) Melek Anne kendi usulünde bile kahvaltı hazırlayan kendi doğruları ötesinde giden aşıyı bile istenilen yerden yapılmasına direten, yüksek öğrenim görmüş kendi tercihinde ev hanımı olan, önündeki tüm otoritelere zerre ihtiyacı olmadan cesareti, çılgınlığı, dünya düzenini bozsun diye güzelliği ve affetmezliği ile hemen ilk sayfalarda kalbimi çalmış olabilir... Dostluk arkadaşlık kavramındaki yerinde tespitleri ile büyülenmiş olabilirim tam da dost kavramını zihninden geçirdiğim günlerde dedim ki sen nasıl 1duygu durumusunda bukadar iyi tespitin olabilir dost bildiklerini sadece ~sanmış~ olduğunda hissettiğinde... Yaşanan 1olay dinle anlatayım diyip reddedilen 1durum içinde olayı sindiremezken tak oluşan hiç beklemedigim ölüm ve soru işaretleri ki bundan sonraki kısımda heyecan dorukta devam ediyor insan okumaya soluksuz 1şekilde :-)))) Anne Melek İsmailoğlu, baba Şükran İsmailoğlu, çocuklar Tayfun-Tufan İsmailoğlu ve Kerem etrafinda oluşan, geri dönüşlerle anlatılan olaylarda ~Geber Anne~ sözünün içinde açtığı yarada 1çok durumu düşünüp sorgulamış olabilirim, olaylar karşısında zaman-mekan kavramı ne ilginçtir değil mi, saniyelerle bazen değişebilecek 1durum bizim için çok da güzel olabilir ya da tam tersi çok kötü de etkileyebilir, ya da bazen gerçek sandığının rüya olduğunu düşündüğündeki durumun bazen keşke olsaymışlar ya da iyi ki değil dediğimiz anları negüzel anlatmış yazar... Vesselam okumaya kesinlikle devam edeceğim Sezgin Kaymaz Kulliyatinda edebi anlamda kullandığı teknikle beni mest eden yazarın bu kitabı iletişimde de yayınlanmış hatta ilk yayinlanan yayınevi ama neyazziki karşılaştırma fırsatım olmadı neden karşılaştıralım ki diye düşünebilirsiniz zira arada 250syf gibi 1fark var neden var hala anlamış değilim karşılaştıramadim neyazik ki :-((((( sırada okumak istediğim kitabı Kün sabırsızlıkla okumak istediğim kitabıdır, ben çok severek okudum ama herkese hitap eder mi yazarın tarzı bilmiyorm çok içten ve doğal haliyle, herkese keyifli okumalar...
İnsan ve Duygular
Geber AnneSezgin Kaymaz · Kırmızı Kedi Yayınları · 2019894 okunma
·
1.612 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hikaye okumayı hiç sevmem bende , isyan etmeyin de ...Ama sayende isyankar oldum 😒günaydın canimaaaaa☕😍🍀💙
AYŞE...
Gönderi Sahibi
İsyanını en sevdiğim kişisin🤍😍🌼📚 görüşmek dileğiyle canım❣️😘
Bir de öykü kitaplarından bahsetmişsin canım. En çok okunan kitapları öykü kitapları ama ben de romanlarını daha çok seviyorum. Yine de öykü kitapları içerisinde Medet bambaşkadır. Çok seveceğini düşünüyorum.
AYŞE...
Gönderi Sahibi
Evet canım şimdi okusam bence aynı düşüncede olmam zira ben hep onyargili başlardım okumaya, muhakkak okuyacağım Sonaycığım teşekkürler canım tavsiye için 🌼📚🤍
Ayşeciğim 💕🌸 İşte bak Sezgin Kaymaz kitapları anlatılmıyor değil mi? İnceleme yazarken en çok zorlandığım yazarlardan biridir. O sokak ağzı, o içtenliği ama yine de sınırı hiç aşmaması... Ve bu kitap da öyle, çok hassas bir konuyu şaşkınlık ve hayranlıkla okutuyor.. Ve Kün... Ahh hangisini daha çok seviyorum bilmiyorum ama Kün okuduğum ilk kitabı, o yüzden yeri bende ayrı. En kısa zamanda okuman dileğiyle canım..💕
AYŞE...
Gönderi Sahibi
Evet tam da bu gerçekten 3kere yazdım ve sildim incelemeyi sonunda ordan 1kisim burdan 1kisim derken toparladım 1az🤭 1 de kitabın konusu çok derinlikli ve çok yönlü olunca daha da zor oluyor canım, Kün için çok çok sabirsizim bakalım Sonaycığım😃, en kısa zamanda okumayı istiyorum ben de canım🙏🌼❣️
Kitabını incelemek kitabını anlatmak ne zor .