Bugün oturdum ölümü düşündüm Yirmi yaşında ve hayat bu kadar güzelken.
Sayfa 49 - Kırmızı Kedi Yayınevi, Şubat 2015.·Kitabı okudu
Şiir
··2 alıntı·
28,3bin Gösterim
11 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Bu gece oturdum ölümü düşündüm Otuz yaşında ve hayat bu kadar güzelken.
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
30'lu yaşlarda bir adım daha fazlası oluyor.
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Bu kitabın da en can alıcı cümlesi bu olacak sanırım.
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Sahi, güzel mi bu kadar?
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Kitap boyunca da düşüneceğiz anlaşılan.
Reklam
Bugün oturdum ölümü düşündüm On beş yaşında ve hayat bu kadar güzelken
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
👏
"Ağızların tadını kaçıran ölümü çokça anın." diyorsa Allah'ın elçisi, düşünmemiz de gerekir zaten. Hem kim bilir, belki ölüm hayattan daha güzeldir. Ondan değil midir üstadın: "Ölüm güzel şey, Budur perde ardından haber. Hiç güzel olmasaydı, Ölür müydü peygamber?" deyişi.
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Kesinlikle 👏