"Ağızların tadını kaçıran ölümü çokça anın." diyorsa Allah'ın elçisi, düşünmemiz de gerekir zaten. Hem kim bilir, belki ölüm hayattan daha güzeldir. Ondan değil midir üstadın:
"Ölüm güzel şey,
Budur perde ardından haber.
Hiç güzel olmasaydı,
Ölür müydü peygamber?" deyişi.