İzdiham Dergisi
@izdiham
Takip Et
Âşık olunca kavuşamıyorsun.
Sayfa 22 - Sulhi Ceylan
·
Kitabı okudu
Edebiyat
İzdiham - Sayı 51 (Ekim-Kasım 2021)
İzdiham Dergisi
1567 beğeni
·
50 paylaşım
·
9 alıntı
·
75,5bin Gösterim
22 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Naz Aybike M.
Ben âşık oluyum yaşayım o heyecanı, bırak kavuşmayı haberi olmasada olur. Zaten yanyana durmak kavuşmak mı? Canım #ismetözel
2
İrem
Hem buluşmak başka şey kavuşmak başka şeymiş. Biri eylem biçimi, diğeriyse bir olma hali…
Ne İçin Varsan Onun İçin Yaşa
1
Filozof mazikeen.
Yorumlar çok komik. Millet ne yaşamış.
7
Esra
Kavuşsan bile ya yanılıyorsun ya kaybediyorsun..
4
Emin Güneş
Kavuşamayınca âşık oluyorsun.
5
Reklam
Aykut Barış ÇELİK
Doğru. Kız dibimde neredeyse söyleyemiyorum. Hee şey nasip kısmet.
1
Ezel
Yoo kavuşuluyo .. kendimden biliyorum 🥶 Ama biraz vakit geçince Aşkını altından heykel zannedenler yüzünden (Ki o bakımı ihmal edilince darmadağın olan bir bahçeydi.) Çabuk kurudu ama olsun..🎸😅
İleri