Âşık olunca kavuşamıyorsun.
Sayfa 22 - Sulhi Ceylan·Kitabı okudu
Edebiyat
··9 alıntı·
75,5bin Gösterim
22 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben âşık oluyum yaşayım o heyecanı, bırak kavuşmayı haberi olmasada olur. Zaten yanyana durmak kavuşmak mı? Canım #ismetözel
Hem buluşmak başka şey kavuşmak başka şeymiş. Biri eylem biçimi, diğeriyse bir olma hali… Ne İçin Varsan Onun İçin Yaşa
Yorumlar çok komik. Millet ne yaşamış.
Kavuşsan bile ya yanılıyorsun ya kaybediyorsun..
Kavuşamayınca âşık oluyorsun.
Reklam
Doğru. Kız dibimde neredeyse söyleyemiyorum. Hee şey nasip kısmet.
Yoo kavuşuluyo .. kendimden biliyorum 🥶 Ama biraz vakit geçince Aşkını altından heykel zannedenler yüzünden (Ki o bakımı ihmal edilince darmadağın olan bir bahçeydi.) Çabuk kurudu ama olsun..🎸😅