Gönderi

150 syf.
·
Puan vermedi
·
Beğendi
·
21 günde okudu
Kişisel marka üretiminin sanatı ve tarihi. "Kemal Alimdağı" markasını adım adım, çabalayarak ve zarifçe yaratmıştı. Adının, markasının değerinden kaybetmeden artık onun üzerinden para kazanmaya odaklanmak istiyordu. Kemal her sabah işe gider gibi masasının başına oturuyor, yıllar içinde kazandığı çalışma disiplinini koruyordu. Kurumsal bir şirketin hesabını yönetir gibi yönetiyordu sosyal medya hesabını. Masasının karşısında kocaman iki takvim asılıydı. Tüm önemli günler işaretliydi. Her sabah o gün paylaşım yapmadan önce yurtdışından birkaç gazete de dahil olmak üzere pek çok farklı gazeteye göz atardı. Tümü ücretsiz pek çok sosyal medya raporlarını her hafta okurdu. Sahte hesaplarla, kendisine belirlediği mantığa göre, saptadığı dokuz yüz doksan hesabın paylaşımlarını kontrol ederdi. Hangi sosyal medyadan neyi, kime, ne zaman paylaşacağı bile hesaplıydı. Beğenileri düzenli bilgisayarına giriyor, bunlardan bir anlam çıkarmaya çalışıyor, zamanları, paylaşım şekillerini küçük küçük düzenliyordu... İşte K. Alimdağı markası böyle oluşmuştu. Şimdi onu paraya çevirmesi gerekiyordu, bunun için bir yol ararken Suna ile karşılaşması, Suna'nın ölen sevgilisi Artin'in yaptığı resimler ayağına kadar gelmişti. Asıl mesele bu fırsatı nasıl ve ne şekilde değerlendirmek gerektiğiydi. Üretimlerinde, etkileşimin sorumluluğunu almak üzerine odaklanan Akgün Tokatlı ; bu romanında, imge ve anlamın nasıl oluştuğu, parçalandığı ve dönüştüğünü, sanata ve gündelik hayata ait bir anlatı üzerinden irdeliyor.
Artin'in Ölümü ve Sonrası
Artin'in Ölümü ve SonrasıAygün Tokatlı · Ange Yayınları · 20224 okunma
·
59 görüntüleme
Yorum yapabilmeniz için giriş yapmanız gerekmektedir.