Kitabı ilk City of Angels filmini izlediğim zamandan beri okumak istiyordum ve bu isteğim filmi her izlediğimde yenileniyordu. Sonunda okudum, keyifliydi. Hemingway’in tanımlamalarını, betimlemelerini seviyorum. Herhangi bir şeyin tadını anlatımlarıyla alabiliyorsunuz, müthiş bir deneyim doğrusu. Paris Bir Şenliktir de yazarın yazma sürecindeki çalkantılı zamanlarını ve bir romanın doğuşuna şahit oluyorsunuz ki bu kitap Güneş de Doğar dadır. Aynı zamanda Ernest Hemingway kitapta yakın çevresindeki dostlarıyla geçirdiği zamanlara da değiniyor. Üstelik bunlar Ezra PoundF. Scott Fitzgerald gibi yazarlar. Onlar sohbet ederken ben de onlarla birlikte Paris’te olmanın keyfini kahvem bitene dek çıkardım.