Oblomov muyuz yoksa hepimiz?
Hiçbir şey istemiyorum. Hiçbir şey bana cazip görünmüyor. Günden güne miskinleştiğimi hissediyorum ve bundan memnunum.
Sayfa 14 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
··3 alıntı·
3 +1'leme
·
24,5bin Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Oblomov beni görse teselli olur öyle bir oblomovluk
Ömer ile çok yakın hissediyorum kendimi, düşen bir vazonun kırılmamasını umarak seyreden biri gibi kaderimin ona benzememesini umuyorum ama elimden bir şey gelmiyor.
Ben köylü Oblomovum.
Bizi oblomov gibi yapanlar utansın🙂
Oblomovluk diye bir şey gerçekten var😢😢