Oğuz Aktürk
@distopikokur
Takip Et
Oblomov muyuz yoksa hepimiz?
Hiçbir şey istemiyorum. Hiçbir şey bana cazip görünmüyor. Günden güne miskinleştiğimi hissediyorum ve bundan memnunum.
Sayfa 14 - Yapı Kredi Yayınları
·
Kitabı okudu
Edebiyat
İçimizdeki Şeytan
Sabahattin Ali
1586 beğeni
·
27 paylaşım
·
3 alıntı
·
3 +1'leme
·
24,5bin Gösterim
6 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
eminekandemir
Oblomov beni görse teselli olur öyle bir oblomovluk
5
Cihat
Ömer ile çok yakın hissediyorum kendimi, düşen bir vazonun kırılmamasını umarak seyreden biri gibi kaderimin ona benzememesini umuyorum ama elimden bir şey gelmiyor.
8
Matvey
Ben köylü Oblomovum.
1
Bulut
Bizi oblomov gibi yapanlar utansın🙂
3
Sena İme
Oblomovluk diye bir şey gerçekten var😢😢
4