Bunu siz de yaşıyor musunuz?
Aynı sayfayı iki defa okuduğu halde neden bahsettiğini anlamamıştı. Düşünceleri mütemadiyen sıyrılıp başka taraflara kaçıyordu.
Sayfa 36 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
··3 alıntı·
1 +1'leme
·
11,1bin Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Asıl soru;bunu yaşamayan var mı?
Kesinlikle🙂
Ara sıra oluyor bende odaklanamıyor insan bazen
Kafadaki bütün düşünceleri defedip öyle kitap okumamız lazım, yoksa bu durumu çokça yaşarız. :(
Həmdə çox dndndn
Aristoteles okurlarken ben:)))
Parmenides'in ontolojisi hakkında Aristoteles'in düşüncelerini okuyorum şuan bende de aynısı oluyor ;))
Reklam