İyi bayramlar sevgili okurlar. Bu sene de zihin ve beden sağlığımız için şeker-kitap sabitine göre 1 şekere karşılık 1 kitap okuyalım. 😍
Şu anda ne okuyorsunuz?
Lütfen ölmesin bu sefer yaa
Sırf adından dolayı bu kitabı okuyamıyom
Essahtan öldürüyolar mıdır?
Ha bu arada bayramınız kutlu olsun diycektim
Bülbüle takıldık!
☺️🙋🏻♂️🥰💐