İçimde yarı kalmış bir konuşmanın üzüntüsü vardı.
Sayfa 137 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
··3 alıntı·
24 +1'leme
·
4.281 Gösterim
12 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çünkü terk etmemiştiki yarım kalsın .kaybetmişti ,yitirmişti aşkını ve yarı kaldı.
Raif abi geldi aklıma 🥺
Yarım kalmış
Nilllllayyy
Gönderi Sahibi
Hayır yarı😀 Sabahattin Ali yarı yazmayı uygun görmüş😌
Dolayısıyla hiçbir konuşmayı yarı bırakmamak lazım...
Çagımızın hastalığı bu sanırım herseyı yarım bırakmak