“Mutlu olduğun sürece fakir olmak utanılacak bir şey değildir…”
Edebiyat & Roman
··6 alıntı·
34 +1'leme
·
65,2bin Gösterim
15 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hayatını idame ettirecek kadar fakirsen sen mutlusundur. Fazlasını hep arıyorsan zaten zenginde olsan mutlu olamazsın🌟
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Önce gözünü doyurmalı insan 🌸🍂
Yetimesini bilecek elindeki imkanlar çerçevesinde mutluluğu bulabilir sin bence
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Ve yetinmeyi bilebilmek artık unutulanlar arasında bence😌
Elbette fakir olmak utanılacak bir şey değil ancak sırf mutludur diye hiçbir fakir, fakir kalmayı istemez diye düşünüyorum 🤔
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Elbette istemez ki bence istememeli de 🌸
Ne demiş Nietzsche "Az şeye sahip olanın köleliği de az olur.Yaşasın asil yoksulluğum."
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
Yaşasın her şeye rağmen canlı kalan kalbim🤍
:) Tam benim ya. Aynı beni anlatmış :) Artık Tanrısal gözle bakıyorum . Orda savaş olmuş , şurda deprem olmuş , haberlerde cinayet işlenmiş , gasplar , hırsızlıklar , yolsuzluklar , seller , felaketler . Lakin bir yanımız her duruma müsaitmiş. Anladığım günden buyanı diyorum ki hayat neki sonuçta La la la la :) Birde mevzu hayat değil öleckmişiz de yaşadık mı yaşamadık mı . Ne kadar dert keder varsa üzülme işini sonraya attım şimdi vakti değil . benim için öyle artık . Herkese de bol şans dilerim . Kendime de Allahtan Akıl diliyorum sık sık :)
Hilal Kucur
Gönderi Sahibi
O akıldan hepimize lazım diyorum ben de.😂