Puan vermedi·400 syf.····Okunma: 31 Ağustos 2024 22:36 Kitabı beğendim sanırım.. Yani pek emin değilim aslında. Bilgiler güzeldi ama çok tekrar vardı. Tüm hatlarıyla anlattığı bir hususu ayrıca özet olarak tekrar anlatıyor olması yordu beni. Özet harici de çok tekrarlar vardı. Kitap şu anki kütlesinin çeyreği kadarıyla da bu haliyle anlattığı her şeyi anlatabilirdi.
Hikaye anlatıcısının kendi babası fakir, arkadaşının babası ise zengin. İki arkadaş da her iki babadan çok şey öğreniyor. Zenginlik veya fakirlik kavramlarının düşünme sistemi ile ilgili olduğunu anlatıyor diyebiliriz. Fakir fakirdir çünkü bir fakir gibi düşünür, zengin zengindir çünkü zengin gibi düşünür..
Keyifli okumalar dilerim...