Bu kitabı benle beraber sadece 16 kişi okumuş, (1000Kitap'a göre söylüyorum) az değil mi? Bence az, hem de çok az.
Kitabın içeriğine gelirsek.
Ben Cahit Zarifoğlu'nun ilk olarak Yedi Güzel Adam kitabını okumuştum ve doğal olarak ağır gelmişti, özellikle şiir türünü pek sevmeyen biri olarak. Ama işte merak etmiştim, sırf merak ettiğim için okumuştum. Demek ki neymiş, çok merak iyi değilmiş. :)
Ne yalan söyleyeyim Yedi Güzel Adam'ı okuyunca Cahit Zarifoğlu'ndan biraz soğumuştum. Bu kitap ise okuma listemde vardı ama soğudum için almak istemedim. Ama kısmetim de varmış ki aldım, okudum. Çok da beğendim. Sanki karşımda Cahit Zarifoğlu oturuyor da sohbet ediyor gibi hissettim. Kitabın 37. sayfası ise keşke günümüzde yaşayan bir yazar olsaydı dedirtti. Nedeni #255465627 bu ileti de. :)
Kitap aslında yazar tarafından yazılmış bir kitap değil. Dergilerde, gazetelerde yayımlanan yazıları Ketebe Yayınevi bir araya getirmiş. İyi ki de getirmiş...
Kitap da en sevdiğim bölüm ise "Gül Yetiştiren Adam Üzerine Yazarıyla Bir Konuşma" oldu. Nedeni de #255839922 bu ileti de.
Bir yazar adayı olarak iyi ki kitaplığımda var diyeceğim kitap oldu. Bir kere değil tekrar tekrar okunabilecek bir kitap.
Cahit ZarifoğluBir Kelime DahaYedi Güzel AdamRasim ÖzdenörenGül Yetiştiren Adam