Samiha Ayverdi'nin bu kitabını ve Ahmet Hamdi Tanpınar 'ın Beş Şehir kitabını okuyup, bahsettiği yerleri o duygularla,o tanımlarla gezmek var aslında. Ben bunu hayalime eklerim de,dahil olmak isteyen olursa daha güzel olur birlikte 😍
İncelemene gelirsek nahif Hoca'm 👏🏻👏🏻;
Ya hangi paragrafa değineyim bilemedim,her paragraf ayrı masal,ayrı zarafet olmuş. Kitaptaki incileri buraya damıtmışsın🤌🏻🤌🏻🤌🏻Çok güzel bir inceleme olmuş. Emeğine yüreğine kalemine sağlık cânım Hoca'm ✨💝 her zaman yaz, daim olsun 🥰🤗 Ben de ramazan ayında okumayı planlıyorum nasip olursa eserlerini,vesilenle tâbi ki 🥰🤗