Kitabı beğenmenize çok sevindik! Daha nice ortak okumalarımız olacak, ümitliyiz. Bizleri diğer kitap “gruplarından” ayıran en önemli şey, kitapların içeriğini öğrenmeden oy kullanımının önüne geçiyor oluşumuzdur. Ne mutlu ki, içimize sine sine yapıyoruz bu işi. Biz teşekkür ediyoruz Harun bey, varlığınız daim olsun efendim. 🧚🏼♀️🧚🏼♀️