Çok güzel bir inceleme olmuş,kitap dostum.Yazdıklarınıza gönülden katılıyorum 👌
Dura Mater'e gelince , her ne kadar benim hayal ettiğim şekilde devam etmemiş olsa da , yine de yazarın hakkını teslim ediyorum.Yine çok etkileyici idi.
Zaten bu yüzden hemen ardından "Büyülü Dağ"serisini okudum🙈 çok zorlasa da🙈😄😄ama yazarın neyi anlatmak istediğini anladım 👍
Bazı kitaplar insanı yeni ufuklara yönlendiriyor.Bu benim çok hoşuma gidiyor 👌Keyifli okumalar dilerim🙏🪻